سئو هوشمند ، آیا مطمئن هستید که اهداف فعلی سئو شما برای سازمان شما مناسب است؟ این فوق العاده مهم است که آنها را به اهداف شرکت و اهداف بازاریابی شما متصل کنید و همچنین معیارهایی مشخص و قابل سنجش را که می توانید در بهبود آن کار کنید، تطبیق دهید. رند در این نسخه یک رومه ی تخته سفید، چگونگی تعیین اهداف مناسب سئو برای تیم خود را شرح می دهد و دو نمونه از اینکه چگونه می توان از طریق تجارت های مختلف در مورد آن کار انجام داد، به اشتراک گذاشته می شود.

بنابراین اولین چیزی که اولین مسئله ای که می بینم این است که بسیاری از افراد از اینجا شروع می شوند که به نظر یک ایده منطقی است اما واقعا یک ایده وحشتناک است. با اهداف SEO خود شروع نکنید. هنگامی که تیم جستجوگر خود با هم یا زمانی که شما با مشاوران خود ، آژانس تبلیغاتی خود را، با آنچه اهداف سئو و بهینه سازی باید باشد، شروع نمی شود.

با اهداف شرکت شروع کنید. این چیزی است که شرکت ما در حال تلاش برای انجام این سه ماه یا این سال یا این ماه است.
اهداف بازاریابی از آنجا بیرون بروید و به این ترتیب نحوه بازاریابی به اهداف شرکت کمک کنید. بنابراین، اگر هدف شرکت افزایش فروش باشد، کار بازاریابی چیست؟ آیا کار بازاریابی مراحل تبدیل را بهبود می بخشد؟ آیا ترافیک بیشتری به بالای قیف می رسد؟ آیا ترافیک بیشتری را که قبلا به سایت داده شده، بازگردانده است، اما باید دوباره به دست آورده شود؟ اهداف بازاریابی باید به طور مستقیم به اهداف شرکت متصل شوند تا هر کسی و هر فردی در سازمان بتوانند به وضوح ببینند "به همین دلیل است که بازاریابی کاری را انجام می دهد".
    
اهداف جستجوگرها بعد، در اینجا این است که چگونه سئو به اهداف بازاریابی کمک می کند. به عنوان مثال، اگر هدف در اطراف، همانطور که قبلا ذکر شد، افزایش ترافیک به بالای قیف، به عنوان مثال، سئو می تواند در هدف گیری آنها بسیار گسترده باشد. اگر مردم را به عقب بر گردانند، باید در هدف کلیدی کلمات کلیدی خیلی بیشتر بپوشید.
معیارهای خاص برای اندازه گیری و بهبود. از اهداف سئو ، می توانید نتایج معیارهای خاصی را برای اندازه گیری و بهبود به دست آورید.

دیجیتال مارکتینگ امری مهم در دنیای امروزه محسوب می شود که ماهان مارکتینگ تمامی این موارد را به خوبی برای شما انجام میدهد


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : اهداف ,بازاریابی ,شرکت ,انجام ,بهبود ,گیری ,اهداف شرکت ,اهداف بازاریابی ,اندازه گیری ,برای اندازه ,ترافیک بیشتری
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

برگ زیتون گیوه کرد Simpsons Profile دفتر عقد شیک و دفتر ازدواج شیک Carl Brian گروه دیوار تهران بازی و تکنولوژِی